Exitàs i rècord d’audiència. La dotzena edició dels Premis Vinari, presentada pel Mag Lari, ha estat, de llarg, el programa més vist de la graella del Canal 33 gràcies a una audiència acumulada de 100.000 espectadors, segons la medició oficial de Kantar Media. Això ha convertit la gala de Vilafranca, de llarg, en el programa més vist de tota la jornada d’aquest divendres, per davant d’El Gran Dictat (77.000 espectadors) i El detectiu Conan (38.000). Aquestes xifres signifiquen que, de mitjana, hi va haver 27.000 espectadors, de manera constant davant dels televisors, que van optar per veure la gran festa dels vins catalans.
Interès creixent i influència en el consum
La gala dels Premis Vinari s’ha consolidat com el millor vehicle de comunicació dels vins catalans, amb un interès creixent al llarg dels anys i una influència determinant en les preferències dels consumidors en l’àmbit del mercat català. La nit dels Premis Vinari se celebra a Vilafranca del Penedès des de la primera edició, l’any 2013, primer a l’Auditori de Vilafranca i, des de fa tres edicions, al Teatre Casal, un equipament centenari que afegeix caràcter a l’epicentre de la comarca del Penedès.
El llistat de vins premiats també ha estat, com cada any, el protagonista dels continguts globals del Grup Món, situant-se en el primer lloc del rànquing de les notícies més llegides. Als Premis Vinari els vins catalans guanyen per qualitat… I per audiència.
FONT: VADEVI